Obserwatorzy

7.06.2012

:)



Chciałam podziękować http://joyofpink.blogspot.com/  za nominację do zabawy;)


 

 Zasady zabawy:
-należy napisać od kogo dostało się wyróżnienie
-umieścić banerek
-napisać 7 rzeczy o sobie
-podarować wyróżnienie 10 blogom



Kilka słów  o mnie:

1. Żyję i daję żyć innym. Oczywiście, że lubię kiedy ktoś ma podobne poglądy i styl życia jak ja, ale jeżeli jest inaczej po prostu odpuszczam. Nie próbuję nikogo na siłę zmieniać, bo nie o to chyba w życiu chodzi. Uważam, ze nie warto tracić energii i czasu na to. Można je spożytkować o wiele lepiej:)  Poza tym rożnorodność jest najpiękniejsza, nie wszyscy musimy być tacy sami i się ze sobą zgadzać;)

2. Staram się z całych sił  żyć  terazniejszością. Być tu i teraz, cieszyć się chwilą. Oczywiście czasem w biegu codziennych spraw zapominam o tym, ale pracuję nad tym, by takich „ciągów” było w moim życiu jak najmniej. Bo tak łatwo jest przebiec życie, nie zastanawiając się nawet nad tym dokąd i w jakim właściwie celu tak biegniemy.

3. Uwielbiam książki Paulo Coelho. Tak, wiem jak jest krytykowany za swoją twórczość. Ale mnie to nie przeszkadza. Odnajduję w jego książkach wiele inspiracji, motywacji i refleksji nad sensem życia. Uwielbiam je<3
Kocham jego filozoficzne mądrośći, które przez wielu nazywane sa cynicznie „coelizmami”. Z każdej książki wypisuję swoje ulubione w moim kalendarzu i zaglądam do nich jak najczęściej. W chwilach zwątpienia dodają mi wiele otuchy. A w chwilach szczęścia i poczucia, ze moje marzenia  właśnie się spełniają, utwierdzają mnie tylko w tym, że wszystko idzie w dobrym kierunku. Bo każdy z nas ma swoja własną Drogę.

4. Kocham moją rodzinę i przyjaciół. Teraz, kiedy jestem tak daleko od nich, jeszcze bardziej to doceniam i brakuje mi ich bardzo. Ale wiem teżże dla prawdziwych przyjaciół odleglość nie ma znaczenia i mimo, że nie możemy wyskoczyć razem na kawę, to wiem, ze tak jak ja z nimi, myślami są ze mną i mnie wspierają. To bardzo budujące.

5. Uwielbiam wszystko co mnie inspiruje i napawa do działania. Kocham podróże, poznawanie nowych miejsc i kultur, obserwowanie życia codziennego mieszkanców, wyszukiwanie różnic i podobieństw, podziwianie i zachwycanie się różnorodnoscią Świata.

6. Kocham życie z wszelkimi jego przejawami. Czerpię szczęście z każdej pięknej chwili, ale też jestem wdzięczna za trudności jakie zsyła nam los. Bo to właśnie przez porażki i cierpienie najlepiej się uczymy. Wierzęże nic w życiu nie dzieje się bez przyczyny i każda sytuacja ma nas do czegoś doprowadzić, wzmocnić i wzbogacić o nowe doświadczenie.

7. Oczywiście uwielbiam także modę;) A to dlatego, że za sprawą ubrań możemy  zdziałać cuda. Możemy uwypuklić nasz obecny nastrój – podkreslić go poprzez ubiór lub wręcz przeciwnie ukryć np. smutek i zwątpienie pod kolorami, gdy nie chcemy z nikim się dzielić naszymi problemami, a także za sprawą barw poprawić choć trochę nasz obecny nastrój.
Możemy wyrazić siebie w sposób jaki tylko nam się podoba. Jednego dnia możemy być słodką księżniczką, drugiego rock and roll’ową gwiazdą, a trzeciego kompletnie wtopić się w tłum.
Poza tym możemy zdziałać cuda z naszą sylwetką poprzez zabawę odpowiednimi fasonami – wydłuż nogi, wyszczuplić sylwetkędodać krągłości itd. itp.;)
To właśnie kocham w modzie, że daje nam tak wiele możliwości.

Do zabawy nominuję:





♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


Zapraszam na mojego Facebook'a!:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thank you for all your comments and support! ♡